TrackMania Exchange!
External Link: https://united.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=864720#auto
Track Info
Please let us know about incorrect track information.
Track Name
Name: Download Heißer Schrei
Pack: (no track pack)
By:   Virus721 (TM Break)
Version: 20-Jul-2008
TMX id: 864720
LB Rating: Classic Leaderboard Track Classic!
Track Details
Game: TM United Forever
Type: Race Style: Normal
Envir: Island Routes: Single
Length: 45s Diffic.: Expert
Mood: Sunset Vehicle: Island
Install & Play - Download 
Offline World Record
Please let us know about broken replays or potential cheaters.
World Rec.ByDiff.Score  LB
0:43.56   Zemano !+ 0:00.00-
Top 10ByDiff.Score  LB
0:43.65   spedzo+ 0:00.09-
0:43.68   BrummHummel+ 0:00.12-
0:43.69   CraxX+ 0:00.13-
0:43.81   smok3y+ 0:00.25-
0:43.90   Barto+ 0:00.34-
0:43.93   s8ndm8n+ 0:00.37-
0:44.15   Warrus+ 0:00.59-
0:44.16   loozerr+ 0:00.60-
0:44.20   SkunkY+ 0:00.64-
  The replay is no longer valid because the track has been updated. This replay can be beaten by any replay on the new track.
  The replay is awaiting approval by a moderator.
LB The replay is contributing to the user's leaderboard standing.
Pen Total penalty applied (platform tracks only), 10s for each respawn.
Replay is "locked" to protect solution (for 30 days).
Online World Record ... powered by Dedimania
Connecting to Dedimania, please wait ...
Author Comments

Track Details:

Intro: Yes (short one)
In-Game: Yes (only in car cams)
Outro: Yes

GPS: Nope (u won't need^^)

Coppers: 6666 (huge map warning!)

-

Media Files

Music: Feuer Frei (rammstein) (Download)
Place where to save it: /MyDocuments/TrackMania/ChallengeMusics/
The music should be auto downloaded after one or two mintes, but i strongly recommend u to download it before running the track or it will sound ugly ^^

Screenshot: Here is a bigger and better one! (Download)

-

Track Comments:

Hello guys! As i am back during the holidays, i decided to make a new track! This one is a full spee island at sunset! Really unforgiving i can only advice u to restart and not to respawn if u want to enjoy it like its meant to be. I hope you will like it and leave me a feedback to say what u like and what u don't like! Comments are always welcome! And i'd like to say a big thanks to SkunkY for his helpful betatesting!

User Comments
Showing 12 user comment(s) ... Add Comment
  Virus721 (TM Break) 20-Jul-2008
Thanks a lot Cephid! Pleasent comment!

Hhehe! Thanks a LOT Kendar! I realy do like ur comment! Yes the track is hard and it also annoyed me before i could run it easily but when u know it it's cool Thx again for the kind comment!

Thx Edge! I am glad you liked it! I though ppl would give up coz of the difficulty but seems like no^^! Good time also!

Weee! Thanks BrummHummel I appreciate your comment! And your time is great! (my record is only 44:24 :x )

Thanks you very much TaBle i'm glad you enjoied it!

Hehe Danke Pit! I'm proud to get ur professionnal comment!

Thanks a lot Twilight Yep i know it's hard CPs are bad made

:award:Wee thank you T... (T ? ) I apreciate your comment! This diagonal jump is maybe the only innovative thing of this track even though i surely am not the first to use it...

Thanks a lot for your comment NinjAstar! I appreciate it as much as others it's not a mtter of lenght I 'm glad u like and proud of the rates u give me^^ And for the finish, i was not very satisfied of my track and i was a bitbored too so i want to finish it quick that's why it sucks!

Thx you S8ndm8n! Man i'll never get how to pronouce ur name! XD I'mm glad to have ur professional comment and i hope what u say is right Thanks again dud!

LooOL Warum! I really didn't think about that, but i could be a funny name indeed ^^ Thanks for you award!

Hehe thx Markus! I am glad u liked ^^ And u said "easy" ? Then u r the only one who thinks that!

Thanks Fran de Kler! I also don't like hard track that much, but i'm not so good forthat kind of track.... I tried to did my best ;$ And for the medals, i changed to them like this because this track is, as u could see, really dangerous and most of the time it is: - finish it with a good time or - crash and finish 1 minute later! There is not much possibilities to win time on this track.... Well i hope u understand what i mean, it is so bad said! xD thx anyway! I'll make my next one ways easier!

Thx s8t8n 0.^ U think da the same as me ^^ This music is pure powa!

Thx DanDaMan Your comment is also wellcome dude! Glad u liekd it!

Thank you Axon! I'm happy u enjoied!

LoL Hagel! Thank for your comment my friend! I'm glad u enjoied it ^^ (Bronze it good on this track ^^)

Thanks Aaerox! Thought this track had been forbidden since a long time
  Kendar 21-Jul-2008
Neeeeiiiice Screenie!
  BrummHummel 21-Jul-2008
43.7x or 6x should be possible
  Virus721 (TM Break) 21-Jul-2008
Don't know and i'm not gonna try! I'm a noob on island
And i don't think u will lose the 1st rank ^^
  NinjAstar 24-Jul-2008
Omg, how could I miss this? I will try it ASAP.

EDIT: Hmm, I dont know why, but this one is tough for me to get a good time on. I seem to be getting worse and worse at island. So here is my time.
  Virus721 (TM Break) 25-Jul-2008
Hehe don't mind dude! This track is not the right one for WR hunts!

And btw thanks for all your replays i really did not expected this!

EDIT weeee! 90 dlds and 12 :awa:rd
  smok3y 27-Jul-2008
Brummi... awesome time, same same
  Virus721 (TM Break) 27-Jul-2008
Yep thats suprising ^^ Nice times!
  BrummHummel 27-Jul-2008
  CraxX 03-Jun-2009
beaten!
  BrummHummel 17-Aug-2009
dito
  Zemano ! 27-Nov-2016
Screenshot
Screenshots are loading
User Awards
Showing 24 user award(s) ... Award This Track
User Award   loozerr 06-Jan-2010
Smooth and nicely challenging.
User Award   KekX 10-May-2010
Well done

BrummHummel has the record... who else
User Award   spedzo 11-Mar-2012
Hardcore hunter
User Award   Zemano ! 27-Nov-2016
Simple, Fast, Easy !

Jaja, ich liebe dich !

Zemano
 Back1Page 2Next 
v2.0.0 (Forever) © 2019 tm-exchange.com • Terms and ConditionsPrivacy Policy (9 queries, 0.21 seconds) Top