TrackMania Exchange!
External Link: https://united.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=154473#auto
Track Info
Please let us know about incorrect track information.
Track Name
Name: Download Mod - Track I
Pack: (no track pack)
By:   SMiiE
Version: 24-Feb-2007
TMX id: 154473
LB Rating: Main Leaderboard Track 5,432
Track Details
Game: TM United
Type: Race Style: Normal
Envir: Stadium Routes: Symmetric
Length: 1m Diffic.: Intermediate
Mood: Night Vehicle: Stadium
Install & Play - Download 
Offline World Record
Please let us know about broken replays or potential cheaters.
World Rec.ByDiff.Score  LB
0:59.89   SMiiE+ 0:00.005,432
  The replay is no longer valid because the track has been updated. This replay can be beaten by any replay on the new track.
  The replay is awaiting approval by a moderator.
LB The replay is contributing to the user's leaderboard standing.
Pen Total penalty applied (platform tracks only), 10s for each respawn.
Replay is "locked" to protect solution (for 30 days).
Online World Record ... powered by Dedimania
Connecting to Dedimania, please wait ...
Author Comments

Hi!
This is my first Symmetric Track.
This is also my first Track with a Mod.
In this Track i used the "Atipic Motion" Mod.
I thought to make five Mod - Tracks; two of them are finished.

This track is a Speed and a lil' bit Tech Mix.

---------------------------------------------------------------------

MT:
Intro: No, just drive
Ingame: Not needed
Outro: Yep
Music: Starsplash - Cold As Ice (Thx JumperJack for the Music tutorial )

---------------------------------------------------------------------

Medals:
Author: 0:57.95
Gold: 1:02.00
Silver: 1:10.00
Bronze: 1:27.00

Coppers: 4445

--------------------------------------------------------------------

Loop: No
Wallride: No
Dirt: Yo
Offroad: No
Platform: Yes
Boosters: No

--------------------------------------------------------------------

The Mod and Music used in this track will be downloaded automatically. So if you’re not connected to the internet while playing, or have got a slow internet connection, please download these files before playing the track!!

Music
Place the music file in: My Documents/TrackMania United/ChallengeMusics

"AtipicMotion" Mod
Place the Mod file in: My Documents/TrackMania United/Skins/Stadium/Mod


Have fun.






User Comments
Showing 1 user comment(s) ... Add Comment
  SMiiE 25-Feb-2007
Thx for Andree
Thx for F07Markus
Thx for MasterDisaster
Thx for smok3y
Screenshot
Screenshots are loading
User Awards
Showing 5 user award(s) ... Award This Track
User Award   Andree 24-Feb-2007
First of all: the mod is superb, maybe the best i have seen to Stadium
Great symmentrical track
Nice layout
Fun to play
Great work, looking forward to more modtracks from you

Andree
User Award   Markus... 25-Feb-2007
only one ???
Maniacs play that track!!!!
SMiiE that`s the best sym.track i´ve driven yet
amazing ideas great construction superb flow
awesome smooth jumps
very nice speed all over the track
at first i thought i driven the wrong way but nope it was the right to drive both sides of the track...amazing!!!
the start part is very cool after i driven a round for 2 or 3 times i found out...hey dude wrong way? lol get down on platforms and you`ll find your way
and then i was on the platform and saw 2 CP`s hmmm...drive through the first and what to do with the 2nd??? ok...i take the first and search for the finish and then i`ll see what to do with the other..nice idea he?
and it was a nice idea `cause you`ll see that part again maniacs and then from the other side of life äh...track
this is a must have for all sym. freaky and all who want fast races with brilliant ideas and cool flow

a well deserved for you

THIS IS A MUST DOWNLOAD TRACK, YOU CANT ESCAPE...WHY YOU DIDNT DOWNLOAD IT NOW THEN???
User Award   MasterDisaster 10-Mar-2007
Yeah..brilliant work here
Superb mod..love the rusty feeling
Also cool sym track..really nice and fun design
Interesting and quite addictive start
Really great job


MasterDisaster
User Award   smok3y 18-Mar-2007
Beats the hell outta me
Im amazed with this one
Missed it earlier
Got it now and tried it
Wohaaaaaaaaa wotta beauty
Awesome sym design
Im still downloading the mod
So i cant comment yet
But played the track first, ill try it later with the mod too
Loved the track
wesome flow, smooth, speedy and challenging


User Award   wrathwell 10-Jun-2007
YAY!! Cool track you made there SMiiE! I like the layout, it was very fun and creative! Nice use of the mod too, I downloaded it, and it looks great! Nice outro too! The jumps were nice and smooth and it was fun the whole way through this track. GREAT JOB!!!
v2.0.0 (Forever) © 2019 tm-exchange.com • Terms and ConditionsPrivacy Policy (9 queries, 0.36 seconds) Top